Ale no tak lidi...

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz
Čtvrtek Prosinec 21 03:31:09 CET 2000

*** Odpoved na zpravu umistenou v oblasti PERSONAL_MAIL.

Zdarec Milan,

Patek Prosinec 15 2000 08:05, Milan Kerslager =:-v =------------> Jan
Polacek:

 MK> Vazeny priteli, pokud se budete ptat tihle tonem, tak se na Vas
Vazeny priteli, dokud se ptam normalnim tonem, tak ma otazka nikomu
nestala za reakci, tudiz jsem spolehal na to, ze takto formulovanou
otazkou nekoho vyprudim na tolik, ze me bude chtit servat a pri te
prilezitosti do zpravy napise i odpoved na mou otazku, coz se bohuzel
nestalo... :-(
 MK> Podivat se treba alespon na:
Vy jste asi naprosto nepochopil, na co jsem se ptal...
ja jsem chtel vedet, jaky konkretni proxy server je ve zcela konkretni
distribuci linuxu... uprimne receno si nedelam iluze, ze odpoved na
tuto otazku bych na jednom z techto serveru nasel, nebot tyto servery
procitam pravidelne...
 MK> http://www.linux.cz
 MK> http://www.linuxlinks.cz
 MK> http://www.root.cz
 MK> http://www.linuxworld.cz

 MK> Nebo si myslite, ze se z Vas kazdy podela strachy a radsi Vam
 MK> odpovi?
Viz. nahore...
 MK> V RH 7.0 jsou k dispozici tez dva graficke nastroje na
 MK> konfigurovani
 MK> firewallu pro zacatecniky (tj. i pro lamery, jako jste Vy):
Nepripadam si jako lamer... narozdil od vas si nepletu RH7.0 se Suse7.
 MK> gnome-lokkit
 MK> firewall-config
Diky za info... ja sem jeste RH7.0 nezkoumal, pouzivam 6.2 a jsem s ni
spokojenej.

 MK> Proxy Vam jiz zde byla doporucena. Vezte, ze clanku o konfiguraci
 MK> obou
 MK> je na ceskem Internetu (v cestine) dost, tak se prosim alespon
 MK> trochu
 MK> snazte a budte zde slusny!
Puvodni dotaz znel, jaka proxy je v Suse7 a jaky program se v linuxu
pouziva jako firewall s tim, ze RTFM uz provedu sam. Vidim, ze tady mi
nikdo neporadi, takze jdu hledat firewall-HOWTO, nicmene bych
preferoval, kdybych dostal odpoved zde a zameril se na dokumentaci ke
konkretnim programum, coz po precteni firewall-HOWTO budu muset udelat
taky, akorat ctenim tohoto dokumentu zabiju nekolik hodin.
Uprimne receno, kdyz se v teto konferenci na neco ptam, cinim tak
proto, ze doufam, ze mi nekdo rekne, co ma cenu cist, co ne, nebo jake
s tim ma zkusenosti, abych nemusel napr. zbytecne procitat hromady
balastu a podobne. Myslel jsem, ze takovahle konference je na podobne
veci urcena... asi sem se spletl, takze opravdu se timto vsem dotcenym
hluboce omlouvam.
#ifdef FLAME
Ovsem prijde mi ponekud pochybena logika, podle ktere je lamer ten, kdo
se v teto konferenci na neco zepta... pusobi to dojmem, ze pokud ten,
co se pta je lamer, ti, co odpovidaji musi byt BFU, protoze jen BFU
davaji radi najevo, jaci jsou chytrolini.
#endif /* FLAME */

Cauky
                                                  Honza đB-Q