Vypadky internetu

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Čtvrtek Prosinec 21 08:21:19 CET 2000

Zdravim...
Timeout jsem nastalvil nizsi, ale i kdyz jsem stim doleca laboroval,
rekl bych ze bez vysledku kladneh ...vcera mi to za cely den padlo asi
tak 6x ...z toho 4 behem hodiny ...vypada to potom tak, ze se zkrze
stroj sem tam nejaky packet protlaci, ale ztrata je 70% ...kdyz
restartnu masinu tak dobry, ale nikdy nevim jak dlouho ....ve skrini
mimov jine router Cisco od Nextry, prez ktery to jde na Nextru ...mohl
by byt vadny a nebo vam to spise pripada na sitovku ? ...z niceho nic se
ale stane ze to po restartu jede tyden ....tak ja fakt nevim :)

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support