vcera

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Prosinec 21 09:23:37 CET 2000

Petr Kubicek wrote:

> V linuxu/GNU je to uz jen sila zvyku pouzivat man.
> Lepsi je snazit si zvyknout na info. Informaci
> tam byva vic a jsou cerstvejsi. I v tomto pripade pomuze info date.

Tak zrovna v tomto pripade pomuze i man ( zvyk je zelezna kosile :-) ) cituji:

EXAMPLES
       To print the date of the day before yesterday

              date --date '2 days ago'

Ale dalsi citace stejne man stranky svedci o tom ze info bude asi treba brat
vazne :-( :

DESCRIPTION
       This documentation is no longer being maintained and may be inaccurate
or incomplete.  The Texinfo documentation is now the authoritative source.

Zdravim

Michal

P.S. Co je na manu spatneho ? Proc by se mela dokumentace v Linuxu lisit od
ostatnich Unixu ? Nebo snad i ostatni prechazeji na Texinfo ?