Linuxové noviny v PDF - velikost

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Prosinec 21 09:54:38 CET 2000

Dobrý den,

stáhl jsem si nové LN. Protože se připojuji z dialupu, stáhl jsem si
noviny-2000-11_ps.bz2, prptože byly více než poloviční oproti PDF verzi.

Po jejich překonvertování do PDF mi vyšel výsledný soubor o velikosti
839661 byte, což je téměř poloviční oproti PS.BZ2 verzi a čtvrtinové oproti
originální PDF verzi!

Všechny obrázky jsou resamplované na 300dpi (CCITT G4), mimo barevných a se
škálou šedi na 120dpi a jsou komprimované (jsou nádherně vidět do detailů,
při 72dpi to byla hrůza, ale mělo to 524904b). PDF je vytvořené v rastru
300dpi.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz