Ale no tak lidi...

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Prosinec 21 10:33:58 CET 2000

> Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz (Jan Polacek)@ern.kit.vslib.cz
18.12.2000 11:47:04

> Ovsem prijde mi ponekud pochybena logika, podle ktere je lamer ten, kdo
> se v teto konferenci na neco zepta... pusobi to dojmem, ze pokud ten,
> co se pta je lamer, ti, co odpovidaji musi byt BFU, protoze jen BFU
> davaji radi najevo, jaci jsou chytrolini.
> #endif /* FLAME */

> Cauky

Zdravim
Opravdu nevim, co jste si to jste si v privatnim mailu. Nicmene Odkaz na
Internet firewalls - FAQ jsem do konference poslal. Pokud jste se tam
nepodival a dokument necetl....
Navic, Vase puvodni otazka byla skutecne dosti spatne polozena. Zkuste si
ten odkaz najit v archivu a dovede Vas k dokumentu o 30 stranach typu
Firewall - jak se to maze na chleba.

Hezky den
Michal Vymazal