pripojeni terminalu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Prosinec 21 12:05:23 CET 2000

Morim se s pripojenim terminalu (ICL P415GE) k linuxu. Cetl jsem
Text-Terminal-HOWTO, ale to ma pres 300kb, a nemam cas ho precist podrobne cely.

Pripojil jsem terminal pomoci serioveho kabelu (stejnym kabelem pripojeny modem
funguje). Do /etc/inittab jsem dopsal
S1:2345:respawn:/sbin/getty ttyS1 19200 vt220

a dal

init q

V teto chvili bych ocekaval, ze se na terminalu objevi vyzva pro nalogovani,
ale neobjevi se nic, Je moje uvaha spravna? Neni totiz vylouceno, ze terminal je
vadny. Jde to nejak otestovat, kde nastava problem?

Muzete me nekdo poradit, pripadne nasmerovat, kde hledat popis reseni?

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>,
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz