OS Software?

Jiri -BATi- Novak bati na skodanet.cz
Čtvrtek Prosinec 21 14:28:27 CET 2000

On Thursday 21 December 2000 13:47, Libor Chocholaty wrote:

> Jak vypadaj gamesy pro Linux? Paril nekdo nejakej port od Loki? Lze do toho
> jit s cistym svedomim, nebo radsi zustat u Win? Lze to parit sitove se
> spoluhraci na Win?

sitovou hru jsem nekousel, ale jinak jsem si od Loki ozkousel Sin, Sid Meyer's
Alien Crossfire, Heavy Gear 2, Soldier of Fortune, Descent 3... proste vsechno
od ceho slo stahnout demo. vypada to v podstate stejne jako pod win, behalo
to akcelerovane (Matrox G200, RedHat 7.0, XFree86 4.0.1) a fullscreenove. co
dodat? proste gamesy.
jestli do toho jit je spatna otazka. spis jestli se vam to vyplati, vrazet
penize do legalniho software :)
ale ja si urcite alespon SMAC koupim... pokud budu mit kde :)

--
   Jiri "BATi" Novak
<jiri.novak na skodanet.cz>