sed a \n

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Prosinec 21 16:03:35 CET 2000

Pri tehle prilezitosti (ze je tu expert na sed ;-)) bych se rad zeptal:
Jak je to se sedem a nahrazovanim v binarnich souborech ? Chtel jsem
presvedcit nedavno netscape, aby mi psal cesky i ve formech a bylo mi
porazeno, at v te jedne tucne knihovne nahradim iso-8859-1 za iso-8859-2 (nebo
tak nejak) a sed mi to proste nenahradil (GNU sed version 3.02). Ten co mi to
poradil, to pry delal sedem (verzi nevim) a tak jsem proste prijmul fakt, ze
sed v binarnich souborech nenahrazuje ... a nahradil jsem to v joe editoru
;-))).
V manu k sedu jsem zadny param binary neobjevil ... je to normalni ze sed v
bin souborech nenahrazuje ?

Diky

David.