Odkaz na upgrade z RH 6.2 CZ na 7.0 CZ

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Prosinec 21 17:11:28 CET 2000

> Martin Mačok <martin.macok na underground.cz> 21.12.2000 15:36:29

> Oficialni postup je ten, ze do mechaniky strcite cedecko, z ktereho
> nabootujete a zvolite "upgrade" (ci "update" nebo tak neco).

> Upgradovani postupne po baliccich je jen pro hazardery (jako jsem ja:)
> ci pro lidi, kteri opravdu vedi, co delaji.

> Preji hezky den
>   Martin Mačok

Toz, to je celkem jasne. Ja mel na mysli jakysi "predbezny seznam
nasledku". kgcc jsem uz na distribucnich CD nasel a predpokladam, ze pri
volbe "Upgrade" mi to moje stavajici KDE 1.1.2 nahradi KDE 2.0.0, coz
pozdeji "premaznu" z rpm balicku KDE 2.0.1. Vite nekdo o nejake dalsi
zaludnosti? Bezi to nekomu z vas uspokojive na stroji typu K6-200 s 96 MB
RAM (mysleno zejmena KDE 2.0)?

Predem diky
Michal Vymazal