pripojeni terminalu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Prosinec 21 21:16:29 CET 2000

On 21-Dec-2000 Petr Stanek wrote:

> http://www.penguin.cz/~ric/index.php/docs/wyse120cz/wyse120cz?noframes=1&
Dekuji muj problem byl nakonec v kabelu. Nelze totiz pouzit ten, co funguje s
modemem (ten je zapojeny na primo), ale tzv. null modem, tedy s nekterymi
dratky zapojenymi krizem. Pote, co mi ho jeden dobry znamy spajel, jiz teminal
terminaluje. Zatim sice se Sunem, ale na linuxu ho take rad vyzkousim.

Diky

Pavel

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY s.r.o., Nezvalova 850, Hradec Kralove, 500 02
tel. +420 49 5513335, http://www.tmapy.cz

O  MAPACH VIME VSE: http://www.tmapserver.cz