Zakryptovany filesystem

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Pátek Prosinec 22 09:22:42 CET 2000

On 21 Dec 2000 10:57:32 +0100, Radek Skokan <skokan na lanprojekt.cz> wrote:
>na tom disku nejsou uz nijak chranena. Minu aktivovanou otevrenim dveri tam
>zatim davat nebudeme, zacneme asi tedy nejakym zasifrovanym fs. Na
>Freshmeatu jsem neco nasel, ale nevim, do ceho se mam pustit. Nema tu nekdo
>uz prakticke zkusenosti?

BestCrypt na:
http://www.jetico.com/

Vytvorite veliky soubor, ktery je vlastne zakryptovanym kontejnerem, uvnitr
ktereho muze byt naformatovan jakykoliv fs.

Zdrojaky pro Linux zadarmo

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry