BEGINNER - Doinstalovani X WINDOWS

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Prosinec 22 11:51:40 CET 2000

Zdenek Marsik wrote:

> Jakym zpusobem mam doinstalovat X WINDOWS na LINUX RH 6.2 (server).
> Standardne se mi totiz nenainstalovalo (to X WIN).
>
> Zdenek

Na cdromu najdete soubory, ktere se jmenuji X<neco>.rpm, ty si nainstalujte
pomoci rpm -i <jmeno rpm baliku>. Pak spustte Xconfigurator, je v adresari
/usr/X11R6/bin a zodpovezte optazky, na ktere se vas zepta. Jeste predtim si
pripravte dokumentaci ke graficke karte a monitoru. Pokud nenajde grafickou
kartu v databazi, staci mu vybrat jiny typ se stejnym cipsetem. Co se monitoru
tyce, tam je to slozitejsi, pokud nebude v nabidce, muzete vybrat nejaky
obecne horsi typ, o nemz vite, ze ten vas je minimalne stejne dobry, nebo se
zactete do dokumentace a pripravite si odpovedi na otazky typu: horizontalni
frekvence (HorizSync) a snimkova frekvence (VertRefresh).
Pak by to melo jet v pohode.

Preji pekne svatky s chodicima Xkama,
Libor Chocholaty