openssl a klientske certifikaty pro MSIE

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Prosinec 22 12:34:13 CET 2000

Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz (Miroslav PRAGL) writes:

> stale se trapim s openssl a MSIE. chodi mi to bez problemu bez overeni
> klientskeho certifikatu. ted bych to rad trosku utahl a pridal pozadavek
> klientskeho certifikatu - nevim ale, jak vygenerovat klientsky cerifikat pro
> M$IE.
>
> Dik

Pomerne velmi pouzitelna vec je nasledujici clanek:

http://www.ultranet.com/~fhirsch/Papers/wwwj/article.html

PS: kdyz zakladate novy thread, tak prosim neodpovidejte na jinou
zpravu, nebo alespon vymazte reference. Mne se tato zprava zaradila do
threadu Re: vcera.

Brno, Czech Republic