Automaticke vytaceni a pokladani modemu, import e-mailu

Petr Adámek petr.adamek na bilysklep.cz
Pátek Prosinec 22 12:34:30 CET 2000

> A jeste jedna prosba: nevite nekdo, jak do jakehokoli trochu slusneho
> linuxoveho e-mail klienta importovat zpravy z Outlook Expressu? Outlook je
> neumi exportovat do niceho (jak se da ostatne cekat. Pokud se mi to
poradi,
> smazu Windows konecne a definitivne z disku - uz aby to bylo. Diky za
> jakoukoli pomoc.

No, pokud je ten linux na jiném stroji, dá se na něm dočasně spustit IMAP
server (pokud je naistalovaný, většinou stačí povolit v /etc/inetd.conf),
připojit se k němu z MS Outlook Express a zprávy jednoduše přetáhnout do
požadované složky pomocí drag&drop. Vetšina IMAP serverů používá standardní
unixový formát mailboxu, s kterým si poradí většina klientů. Funguje to pro
libovolného klienta, který umí IMAP a přesovat zprávy do IMAPové složky.

---
Petr Adámek, analytik, NWT Computer s.r.o.
http://www.nwt.cz/