Multiport modem ISI5634PCI

Ondra Zima ondra.zima na homolka.cz
Pátek Prosinec 22 15:22:25 CET 2000

> Jakou pouzivas distribuci ?

Pardom, tuto zpravu jsem uplne prehledl.
Jedna se o Debian v2.2.

Pravda uz je takova, ze jsem ten driver rozjel. Pouzil jsem posledni
dostupnou verzi v3.x. Ale pri nahozeni mgetty na dany port
(/dev/ttyM1a), kdy se vsechno tvari jako ze vse funguje, jsem se opet
dostal do problemu.
Modem prichozi volani vezme, modemy se propoji, mgetty vypise "login:" a
v te chvili to ceka. Nelze nic napsat a tudiz ani prihlasit. Po 4min se
objevi hlaska, ze bych se teda jako mel prihlasit a ze me to po minute
odpoji. Dokaze mi nekdo poradit?

--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> AndreW/MaRshalS
        Member of MaRshalS online & czech ATO