RedHat 7 + SMP + RAID a preklad noveho jadra

Martin Žižka zizka na bigfoot.com
Sobota Prosinec 23 02:15:05 CET 2000

|Skousel jsem si
|linuxu je neSMP
|
|Nainstalujte si kernel-source, kgcc (!nutne!), udelejte v /usr/src/linux
|make mrproper, vezmete z adresare /usr/src/linux/configs prislusny soubor
|(tj. non-SMP, dejte ho jako .config do /usr/src/linux/, dejte make
|oldconfig a pak si zmente konfiguraci tak, abyste mel jadro takove jake si
|prejete (tj. zrejme raid primo do jadra). Pak:

No to bohuzel nejde, nemam zdrojaky od tech ovladacu, mam jenom '.o'
soubory.

|make dep
|make clean
|make bzImage
|make modules
|make modules_install   # pozor, at Vam to nepreplacne aktualni moduly

Tak to by me celkem zajimalo, jak to donutit, aby to nepreplaclo aktualni
moduly? Jak jsem si zjistil, tak tohle automaticky nacpe moduly tam, kde
jsou ty aktualni, tudiz to ty aktualni zavrazdi... nebo nemam pravdu?

|vi /etc/lilo.conf
|lilo

M.