Kde najit manual prikazu UNIXu? BEGINNER

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 23 21:40:00 CET 2000

On Sat, 23 Dec 2000, Martin [ISO-8859-1] Kamín Shaka wrote:

> Poraďte, kde najdu prosím manuály v elektronické verzi, které by popsaly
> na PŘIKLADECH, jak používat:
> - tar
> - awk
> - sed
> - perl
> atd.

man tar
man awk
man ..........

info ....

/usr/doc

> Jinak řečeno: WANTED - příručka běžného používání linuxového systému v
> příkladech. Jinak řečeno: když děláte přírůstkovou zálohu uděláte to TAK,
> když chcete ve všech souborech prohodit slovo PRD za OPR, uděláte to
> TAK...

Doporučuji knihu Linux praktický průvodce od Mark G.Sobell.
Vydal computer press.
Aspoň mě se líbí a dost mi ze začátku pomohla.
I těď ji mám otevřenou na příkazech editoru vi.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!