getch

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Prosinec 24 22:22:28 CET 2000

Martin Žižka pise:
> Potreboval bych ve skriptu pockat a vyhodnotit stisknutou klavesu. Problem
> je v tom, ze jsem neprisel na to, jak to provest. V BASHi 2.neco umi READ
> cist jenom jeden znak, tak je to mozne s urcitymi obtizemi take resit,
> jenomze ja bych to potreboval, aby to behalo i pod starsim BASHem. Zkousel
> jsem najit i nejakou C funkci, ktera by tohle resila, ze bych si napsal
> nejaky externi programek, ale getchar() nacte cely radek az do stisku Enter
> a vrati prvni znak = nepouzitelne a jedina dalsi funkce, kterou jsem nasel
> je getch z knihovny ncurses, jenomze to aby fungovalo se musi
> [...]

Myslim, ze tuhle funkci umi linuxova Arachne -- Michal Polak ji opsal
z libGGI a jelikoz je LGPL je vystavena i nekde na arachne.cz (mozna
na prog.cz). Pokud si dobre pamatuji je to jenom jeden hlavickovy
soubor (nekolik maker).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-