Zacatecnicky problem s bootovanim

Radovan Jencik radovanj na volny.cz
Úterý Prosinec 26 17:15:25 CET 2000

Diky,

zrejme mate naprostou pravdu, jenze nejak se mi to nedari:

>dejte volbu hdX=523,255,63 do bootloaderu.

kam presne ma prijit tento parametr  ? Ja jsem to dal do lilo.conf a po
spusteni lila mi lilo oznami ze radek ktery obsahuje tento parametr je
neplatny.
 tedy muj linux.conf vypada takto:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
hda=523,255,63

disk=/dev/hda   - toto jsem jeste pridal ja
    sectors=63
    heads=255
    cylinders=523

timeout=50
linear
default=linux
image=/boot/vmlinuz-2.2.14-6.0.1

 append = "hda=523,255,63" - toto jsem tez pridal

 label=linux
 read-only
 root=/dev/hda

> Z dokumentace lila:
>
> LI
> The first stage bootloader was able to load the second stage boot loader
> but has failed to execute it. This can either be caused by geometry
> mismatch or by moving /boot/boot.b without running the map installer.

> Takze to spraveni geometrie pres hdX= a spusteni lila by vam moho pomoct.

Jinak mi take ponekud dela problem cteni dokumentace ve formatu v nemz  je v
adresari
/usr/doc/lilo*

je tam nekolik souboru s koncovkou .ps
coz je pro mne neznamy format a pak v readme je ze mam spustit make , ktery
by snad mel prevst dokumenty do citelne ASCII podoby lec nejak nejsem sto
prijit na spravne parametry....

Muze te me prosim jeste trochu popostrcit spravnym smerem ?

Predem moc dekuji

R.J.