Zacatecnicky problem s bootovanim

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Úterý Prosinec 26 21:48:32 CET 2000

 >dejte volbu hdX=523,255,63 do bootloaderu.
na prompt LILO pri bootovani stlacte tabulator. Vypise sa napriklad:
linux windows
potom zadajte:
linux hda=523,255,63

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
hda=523,255,63
tento riadok prec

disk=/dev/hda - toto jsem jeste pridal ja
sectors=63
heads=255
cylinders=523
tieto 4 riadky prec

timeout=50
linear
default=linux
image=/boot/vmlinuz-2.2.14-6.0.1

append = "hda=523,255,63" - toto jsem tez pridal
tento riadok prec

Po upravach lilo.conf nezabudnite spustit lilo, aby sa
aktualizoval MBR (Master Boot Record)

Jinak mi take ponekud dela problem cteni dokumentace ve formatu v nemz je v
adresari
/usr/doc/lilo*

je tam nekolik souboru s koncovkou .ps
coz je pro mne neznamy format a pak v readme je ze mam spustit make , ktery
by snad mel prevst dokumenty do citelne ASCII podoby lec nejak nejsem sto
prijit na spravne parametry....

Podla mojej dokumentacie (lilo 0.21) je treba mat naistalovany Perl a prikazom
make ../README
by sa mala vygenerovat dokumentacia v plain ASCII.

Format .ps je postscriptovy subor. Mal by sa dat priamo tlacit na tliaciarni
ovladajucej postscript. Alebo sa da pozriet programom ghostview - aj pod MS
WIN.

Miro Cabarka