BFU qmail a mercury II.

Úterý Prosinec 26 23:19:14 CET 2000

On Fri, 22 Dec 2000 pkucera na mh.vri.cz wrote:

> [...]

To ja prece vim, jen jsem vyjadroval svuj udiv nad tim, jak to nekdo muze
mit nakonfigurovane tak priserne, ze nechodi ani posta na postmastera. Ale
co se divim, podle vseho postmaster nefunguje aspon na polovine stroju, co
umi SMTP (nakopat je nekam).

> 	Jen doplneni: V ~alias/ mam vlastne jeste alias na roota a postmastera
> z mercuryho. Tak to bude asi ten triple bounce.

Tim jako myslite alias presmerujici postu z lokalniho postmastera a
roota na postmastera na tom Mercurym? Po pravde receno je lepsi nechat
postmastera a spol. dorucovat lokalne, dokud nema clovek jistotu, ze to
poradne funguje, coz u Mercury neni nikdy. ;)