OS Software?

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Středa Prosinec 27 11:00:35 CET 2000

On 27 Dec 2000, Daniel Smolik wrote:

> Ja jsem kuli moji 3dfx zkousel QuakeIII a Unreal vse chodilo
> velice dobre.

Ted pres vanoce jsem vyzkousel vsechny dema od loki a docela me to
nadchlo. Funkcnost, myslim, za win verzemi prakticky nepokulhava. Problem
je jen to, ze se to u nas neda jednoduse koupit, a ze jsou drazsi nez
jejich win protejsky. Jo sitovou hru jsem nezkousel (nemam s kym), ale ty
polozky tam jsou.

--
Michal Kaspar

VSE Praha