emulace pro binarky SCO

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Prosinec 27 13:51:13 CET 2000

On Fri, Dec 22, 2000 at 03:02:29PM +0100, Pavel Just wrote:

> Jmenuje se to iBCS (intel Binary Compatibility Specification)
> a je to modul do jádra. Kromě něj budete ještě potřebovat
> sdílené knihovny přimo z SCO.
>                       Pavel Just

Jo to by mohlo byt ono, ovsem kde jej sebrat?

Dokonce jsem cetl neco o zastaveni jeho vyvoje a nenasel jsem patch, ktery by
sel aplikovat na jadro 2.4 (ani na jine), jedine co jsem nasel bylo prazdne
ibcs.sourceforge.org a binární balík v jádru distribuce RH62cz. Knihovny bych
si pak uz obstaral...ja to ovsem potrebuji zakompilovat do vlastniho jadra,
udajne na existovat posledni patch na 2.3.99, slo by jej, pokud ho nekde vubec
najdu, aplikovat na 2.4-test10.

stejne diky, alespon uz vim co hledat...

Martin