KDE2.0.1 a Qt knihovna

Michal Adam michal.adam na atlas.cz
Středa Prosinec 27 15:03:35 CET 2000

Dobry den,
mam jeden dotaz strasne dlouho se snazim zprovoznit KDE2.0.1.Tedto vypada ze se mi to povedlo,instaluji to z rpm baliku pro RedHat 7.0,ktere jsem stahl na kde.org,ale nainstaloval jsem  qt-2.2.2-2.i386.rpm +ostatni ktere jsem stahnul na kde.org.Kde 2.0.1 funguje v poradku,ale vzdycky kdyz se pokusim zkompilovat nejaky program pro KDE2.0 tak mi to ohlasi po spusteni ./configure toto
.
.
checking Qt....Qt <>=1.42 and <2.0> <headers and libraries> not found.Please check your instalation.

Privitam kazdou radu.Pokud nekdo mate zaruceny popis instalace KDE2.0.1 pod RedHata z RPM balicku tak taky nepohrdnu.Moc dekuji za radu.
Michal Adam