Sound Pro - beginner

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 28 01:29:32 CET 2000

On Wed, 27 Dec 2000, Karel Herink wrote:

> Nevite nekdo jak spravne nastavit integrovanou zvukovou kartu SoundPro v
> redhatu 7 cz ?
> nevim presne jak zjistit spravne hodnoty IRQ, DMA a adresu . Do nastaveni
> sndconfig jsem zkousel dat hodnoty, co jsem mel ve windows, ale nejak nebylo
> nic slyset, tak sem zkousel jiny hodnoty a pak bylo aspon neco slyset. Sice
> v tom taky divne vrcelo , ale slo to. ulozil jsem nastaveni a pustil sem
> XMMS a vse hralo dobre (MP3). Ale pak po restartu systemu to open
> nefungovalo ...
> asi se neco neulozilo .......ale co ?
> [...]

Návod máte v /usr/src/linux/Documentation/sound v souborech CMI8330 a
SoundPro.

Prostudujte nastavte a pak konkretně napište co jste udělal a co to dělá.

PS. Hraje bez problémů, pouze jsem ji nedonutil nahrávat, je tam nějaká
zrada ve výběru kanálu pro nahrávání (mixák).

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!