SOffice a fixni sirka fontu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 28 01:37:50 CET 2000

On Tue, 26 Dec 2000, Karel Babka wrote:

> Pouzivam-li SOffice5.2 jako prohlizec html, stane se, ze nektere casti
> textu
> se "sesypou" k levemu okraji radku. Danou stranku jsem otevrel v Netscape
> composeru. Vse bylo samozrejme citelne, pouze ony v Soffice "sesypane"
> casti textu maji v composeru priznak "Fixed Width", zatimco ostatni,
> v SOffice citelne, Netscape composer oznacuje jako "Variable Width".

Mě se stalo také toto, boužel jsem nepřišel na to co to spůsobilo,
(něco kolem fontů).
Odstranil jsem to tak že jsem z linuxu odinstaloval balíčky s fonty,
a v SO taky smazal adresář s fonty.
Nainstaloval balíčky s fonty pouze ty co potřebuji, spustil instalátor
SO a vybral opravení SO (natáhly se fonty SO), a přidal do SO fonty z
linuxu.

Po spuštění SO bylo již vše OK.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!