Problemy s SCSI

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 28 14:39:03 CET 2000

Dobry den,

Roman Vesely wrote:

> Hezky den,
>
> Mam SCSI Adaptec AIC 7895 na boardu a k nemu pripojeny 2x 18,5GB disky.
> (WDE18300, ULTRA2)
>
> obcas, hlavne pri diskove zatezi se system zastavi, disk ( podle sluchu)
> zastavi a opet se rozbehne, asi tak na 20s, pak jede.
>
> Nevite, co s tim ?
> Zaterminatorovane je to, doufam, spravne.

to znamena, ze si tim nejste jist, ze? Tyhle disky by mely byt na
specialnim LVD kabelu, ktery ma aktivni terminator sam a na
discich se terminace nedela.

Je taky divny, ze to jede pouze na 40MB/s, kdyz by to melo jet na
80MB/s (Ultra2).

Mate ty disky pripojeny pres tenhle specialni kabel?

> Predem dekuji za pomoc,
>
>         Roman Vesely

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72