Skusenosti s AMAZON.COM

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 28 11:43:29 CET 2000

vojtech.moravek na cz.worldonline.com (Vojtech Moravek) writes:

> Jiz jsem nejake knizky koupil..platba prez VISA....typ doruceni normal..cas
> doruceni cirka mesic...vse ok

S platbou pres kartu (pouzivam AMEX a VISA) jsem problem nemel, akorat
jsem nezjistil, jak se v CR plati clo, tak jsem zadne neplatil :-). Ve
Svedsku vse funguje nejak systematicteji - tam jsem platil clo na
poste pri prebirani baliku (pokud se nepletu). Kniha Building Linux
Clusters mi prisla za 1-2 tydny (norm. doruceni).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR