Instalace z consoly nebo vdalene pres ssh

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 28 15:47:13 CET 2000

Bretislav Duda wrote:

> Zdravim vsechny,
> nevite nahodou zda je nejaky rozdil mezi instalaci software s consoly a
> vzdalene pres ssh spojeni?
>
> Instaloval jsem totiz na nasem serveru amavis, probehlo to ok. Ted se
> pokousim o totez vzdalene na server, kde nechci jet a pri instalaci dostavam
> stale chybu ze mi chybi sendmail. Pritom tam mam postfix a instaluji s
> volbou ./configure --enable-postfix
>
> Muze to byt tim ssh?

a na tom vasem serveru je sendmail, ze si tam configure nestezoval? Asi
jo, a problem je jen a pouze v tom. V pripade, ze k ty vzdaleny masine
dojedete a spustite to samy co pres ssh, tak na 100% dostanete stejnej
vysledek.
Ja bych rekl, ze problem je v tom, ze ten configure predpoklada sendmail
a snazi se ho pouzit. Dejte ./configure --help a hledejte neco jako
--disable-sendmail, --enable-sendmail=false, --without-sendmail.

Edas