Problemy s SCSI

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Čtvrtek Prosinec 28 23:08:41 CET 2000

> Mam SCSI Adaptec AIC 7895 na boardu a k nemu pripojeny 2x 18,5GB disky.
> (WDE18300, ULTRA2)
>
> obcas, hlavne pri diskove zatezi se system zastavi, disk ( podle sluchu)
> zastavi a opet se rozbehne, asi tak na 20s, pak jede.

Ja osobne bych sazel na to, ze to neutahne zdroj. Vetsina lidi mi rika, ze
jsem fanatik
a zdroje predimenzovanam, ale i me se minuly tyden stalo, ze jsem chtel
vyzkouset novou 16 rychlostni vypalovacku a kdyz jsem dal palit z CD na CD,
tak jsem slysel akorat soucasny
rozbeh obou CD mechanik a pak jen reset disku.

Je ten stoj novy, nebo uz nejakou dobu bezel bez problemu?

zdravim
dan