Hot Rot a ATAPI

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Prosinec 29 03:17:48 CET 2000

On Thu, 28 Dec 2000 Jiri.Pidrman na deltax.cz wrote:

> Me zkusenosti s ATAPI vypalovackou jsou tedy takove, ze multisession nejde.
> Normalne mam vypalovacku SCSI, ale kdyz jsem ji mel v oprave, tak jsem mel
> pujcenou ATAPI. Pro vypalovani pouzivam cdrdao. Na SCSI je multisession v
> pohode a na ATAPI pouze singlesession. Druhou session se mi nepodarilo
> pridat. Pomoci mkisofs a cdrecordu jsem to nezkousel, protoze mne to az tak
> nevadilo, ale mam dojem, ze ani jeden z uvedenych parametru (-R -J -l) nema
> na multisession vliv. Navic na SCSI to jde i bez nich.
>
> J.Pidrman

Mě to funguje HP7200 mkisofs a cdrecord z RH6.2CZ.
Jinak všechny díly musí mít -R parametr, pokud tam
není tak původní data nebudou vidět, to jsem se dočetl taky v konferenci a
na www.root.cz, ale už je to nějakou dobu.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!