prunik zkrze ftp ?

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Pátek Prosinec 29 09:27:00 CET 2000

No takze jsem FTP zakazal uplne, binarky byly modifikovane, tak jsem je
preinstaloval, otestoval, uz chodi normalne, ale jeste mam potize s
telnetem ..prestoze ho mam povoleny jen pro nasi sit jak byl predtim, je
k dispozici pro vsechny site, jako by uplne kaslal na soubory
hosts.allow a hosts.denny ....kde mam jeste hledat popr kterou binarku
mam nahradit ? Samo ze jeste prekompiluju kernel ...
Diky moc

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support