RH6.2,zalohovani na pasku, DUMP/RESTORE

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 30 14:46:56 CET 2000

On Sat, 30 Dec 2000, Hlavatý Jiří wrote:

> muze mi nekdo vysvetlit rozdil mezi device pro pasku /dev/st0 a /dev/nst0
> oba ukazujou na stejne zarizeni jen se chovaj jinak, na /dev/st0 zapisu
> celkem bez problemu ale nedari se apend zalohy, kazda nova session programu
> DUMP prepise predchozi, podle archivu zdejsi konference bych mel pouzit
> prave /dev/nst0 jenze to se chova dost nestandartne, DUMP funguje, opacny
> program RESTORE hlasi I/O error, poradi nekdo ? paska to je DDS4 s mediem
> DDS3 na serveru DELL za 1.5melounu :)

st0 zarizeni se po provedeni prikazu previne na zacatek, nst0 to nedela.
Ja pouzivam nst0 a program mt - podprikazy fsf a bsf presouvaji mezi
jednotlivymi sessions . Takze pokud zapisete na nst0 session tak se
pomoci mt musite rewind-nout na zacatek nebo vratit zpet o jednu pomoci
bsf kdyz ji chcete cist.