prunik zkrze ftp ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 31 11:46:37 CET 2000

On Sun, 31 Dec 2000, Milan Kerslager wrote:

> No jo, jenze pak musite jeste verit, ze mate neposkozenou binarku toho
> tripwire. Uz se to tady nedavno probiralo.

Ja to delam tak, ze pred spustenim kontroly touchnu nekde v kontrolovane
zone soubor - takze mi ho kontrola musi ohlasit jako 'prirustek' . Kdyz
neohlasi asi je nabourana binarka co dela kontrolu.

BTW - presel jsem ted uplne na AIDE a zda se mi kapku rychlejsi nez
Tripwire. Navic ji nedelaji problemy cizokrajna jmena souboru - starsi
verze tripwire co jsem pouzival (ta co byla drive free) na nich zdechla.