PCI modem

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Únor 1 08:11:35 CET 2000

Obavam se, ze koupi PCI modemu nemohu v zadnem pripade doporucit.
Drtiva vetsina z nich jsou tzv "soft-modemy" , nebo chcete-li winmodemy.
Pokud se modemu tyka, tak doporucuji nejlepe exterak, kdyz uz to jinak nejde
tak nejaky ISA co jsou na nej priznive reference na
http://hardware.penmguin.cz
A mezi tema (myslim) zadny PCI neni.

Vim o cem mluvim, pokusel jsem se uz rozchodit pod Linuxem asi 7 PCI
modemu, a ani jeden uspech. Doporucena literatura: modem-HOWTO.

--
Ing. Jaroslav Kodet
kodet na nex.tel.cz