Linux a CD-VIDEO

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Únor 1 09:32:11 CET 2000

Me to na Creative graphics blaster Exxtreme (Permedia II)
prehrava mpg pod prehravacem Action !, ale bez zvuku :-(((
ale jen sw Mpeg, t.j. dost pomalu a skubane.
Nevi nekdo jak prehrat video-CD ( jsou na nem soubory *.dat,
co se pod malejma mekkejma prehravaji  v media playeru ) ?

--
Ing. Jaroslav Kodet
kodet na nex.tel.cz