Jak nahodit redhat ?!@ - vyreseno

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Únor 1 11:06:35 CET 2000

On Mon, 31 Jan 2000, Michael Mraka wrote:

> pripadne (varianta pro drsnaky :-)
>
> LILO: linux init=/bin/bash

Jo zabrala az varianta pro drsnaky. Takze jsem zkoumal kde se to zasekne
a zjistil jsem ze na prikazu mount -f ... Kdyz jsem odebral od prikazu
to -f tak se to dostalo zase k dalsimu mount -f .

Nakonec jsme na to prisel - pri editaci mtab v joe vznikl soubor mtab~ .
Prestoze je soubor mtab nezajimavy - rusi se a znovu vytvari pri kazdem
startu, tak soubor mtab~ je velmi zajimavy protoze zpusobi vytuhnuti
mountu. (na konci rc.sysinit je likvidace mtab~ - uz vim proc).

Tedy nadaval jsem pri hledani na RH ale ted mam pocit ze je to asi spis
problem mountu - co myslite ?

Kazdopadne tohle si budu pamatovat ......