Redhat na ALI Chipset

Úterý Únor 1 11:33:15 CET 2000

Martin Reiser (konf.martinr na atlas.cz) wrote:
: Nemohu nainstalovat Linux na toto PC (redhat 6.0, 6.1):
: Board Gigabyte 5AA Super 7 ALI chipset, libovolny HDD,
: NE 2000, AMD K6-266, 96 MB RAM (64 PC 133 + 32 MB PC 100),
: CDROM Lite-on 16x 1xATAPI ZIP.
: Kousne se mi pri formatovani partition (6.1) nebo
: kdyz zacne kopirovat balicky (6.0).
:
: Muze mi nekdo poradit, v cem by mohl byt problem ?

Tipuji na globalni problem s hardware, ktery by se projevoval i s jinym OS.
ALI chipset sam o sobe problemem neni, sam ho mam ve svem pocitaci a slape
bez problemu. Muj tip: zkuste vyhodit pro instalaci tu PC133 pamet.

Leos Bitto