Re: mc: blokové operace v interním editoru

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Únor 1 15:12:02 CET 2000

	On 1 Feb 2000 12:11:30 +0100, peak na argo.troja.mff.cuni.cz
(Pavel Kankovsky) wrote:

>Rady, jak to udelat, uz byly, jen bych dodal, ze ty Shift+.. a Ctrl+..
>funguji jen na konzoli, protoze mc podvadi, aby si zjistilo, zda-li jsou
>prislusne prerazovace (hezke ceske slovo, co? v povedene soutezi Riskuj
>je pry chteli pojmenovavat "mrtve klavesy"!!!) stisknuty ci nikoli, coz se
>mu nikde jine nepovede, protoze z toho, co dostava na vstupu to obecne
>nepozna (napr. sipka vpravo posle ^[[C s shiftem i bez nej).

Už delší dobu se chci zeptat. Je někde standartizováno jaké sekvence
má posílat například Shift+šipka?

Já to mám u nás uděláno jak na Linuxu (upravená keymapa pro přístup
přes konzoli a upravený termcap+terminfo pro přístup po síti) tak pro
HP-UX (pouze termcap+terminfo). Pak mám dodefinovány klávesy pro
editor jed a můžu používat klávesy na které jsem zvyklý: jako
Ctrl+End, Ctrl+Delete, Shift+End ...

Jediný problém je v tom, že ty sekvence jsem si tady sami vymysleli.

Myslím si, že je to zbytečné omezení nepoužívat tyto klávesy, když
jdou normálně použít.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1