Samba a Money 2000

vp vpetr na bigfoot.com
Úterý Únor 1 21:23:00 CET 2000

Money 2000 nechodi obstojne rychle a spolehlive ani na NT siti, Do woken se
pouziva tento REG, ktery vymyslel jisty pracovnik ceskeho MS a ma na to (c),
doufam, ze se to smi zverejnit, treba vam to pomuze (kdyz v Altaviste zadate
jednotlive klice a najdete si, co znamenaji).

-- cut --
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanServer\Parameter
s]
"EnableOplocks"=dword:00000000
"CachedOpenLimit"=dword:00000000
"CacheFileTimeout"=dword:00000001
"autodisconnect"=dword:ffffffff

-- cut --

Money 2000 je 16bitove (Delphi 1.0) a na NT a W2K ponekud, no, problematicke
(az vam ztuhne pocitac pri vypalovani, nedivte se), nebo je nekdo, komu to
M"2000" behalo rychle ci pouzitelne (pri sitove praci na WNT siti)?
Tisice fragmentovanych datovych souboru (to ma asi do "databaze" daleko)
jsou typickou ukazkou toho, jak udelat pomaly system.

Pokud porusite ucetni data, na co je potom takovy soft? A ze se to u tohoto
muze stat velmi snadno (nejen na Linuxu), je jasne jiz par let a vice .

vp.