Mapovani firmwaru do pameti

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 1 20:30:42 CET 2000

On 1 Feb 2000 11:46:14 GMT, Petr Sturc wrote:

: mam tu takovou postarsi kartu pro ovladani mericich
: pristroju. Ta obsahuje firmware vypaleny do EPROMky.
: V DOSu se pouziva tak, ze firmware se sam mapuje
: napr. na adresu D000:0000. Jednotlive funkce karty
: volam pak proste tak, ze delam call 0D00:00xx.

Ouvej. To pochybujem. Nie ze by som bol expert
na taketo veci, ale pokial viem, tak Linux
robi taketo triky za velmi vynimocnych okolnosti
(nejaky restart). A ak tam ide aj o nejake
interrupty, tak na to mozete zabudnut uplne.

Ja by som velmi odporucal tu ROM-ku disassemblovat
a napisat linuxovy driver. Ale este predtym
skuste o tej karte zohnat blizsie info - tych
zbernic pre ovladanie meracich pristrojov zase
tolko nie je a o ktovieako zlozite operacie
tiez nejde.

Zdravi
--
				Stano