Jak instalovat linux na hardware SGI ?

Jiri Kastner indy.j na seznam.cz
Úterý Únor 1 22:44:16 CET 2000

J.Paryzek wrote:

> Problem jedna se o stanicci SGI IRIS Indy XL R4000
>  bez CD-rom  2Gb disk a nezmamy hardware.
> K dispozici je jen sitova karta a disketova mechanika.
>  Problem s disketou je ten , ze disketa se vyjima softwarove ?!.

Hardware se da zjistit prikazem hinv jak v PROM-monitoru, tak i v Irixu.
Musim upozornit, ze XL grafika nebude fungovat, protoze frame-buffer na
XL nefunguje a Xsgi server neni napsanej - status neznamy, clovek,
kterej je napsanej na www.linux.sgi.com uz na nem nedela, alespon podle
mejlu co mi poslal predevcirem. Dale mam tuseni, ze mi nechodi zvukovka
a myska (jadro 2.1.100). Cesky receno, moc user-friendly to neni. A o
pohybu smerem kupredu nejsou, posledni zmena na serveru
www.linux.sgi.com je ctvrt roku stara. Proste se neda mluvit o vyuziti
HW SGI, coz je docela skoda.

S pozdravem

Jiri Kastner jr.