Cesky tisk - uvaha

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Úterý Únor 1 22:31:21 CET 2000

Martin Brehovsky <breh na kma.zcu.cz> writes:

> Irix (na SGI) ma take podporu DPS, a nevim o tom, ze by X server
> mohl poslat do hrobu. Pri nejake chybe to proste nic nezobrazi a
> vypise to klasickou ps chybu (podobne jako ghostscript).

Ono "poslani do hrobu" celkem trefne popisuje situaci, kdy X-server
5-10 minut rastruje PS soubor pomoci DPS a o okolni svet se nezajima.
Na Solarisu 2.5 (UltraSPARC 167 MHz) se mi to nekolikrat prihodilo.  U
beznych PS souboru je DPS rychlejsi nez Ghostscript, ale u tohoto to
bylo naopak. Nevim, kde byl zakopany pes, ale dany soubor obsahoval
velke mnozstvi usecek.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR