Lynx a smartcache

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Únor 1 21:55:18 CET 2000

Miroslav Zidek <m.zidek na iol.cz> wrote:
 : Dobry den.

 : Objevil jsem "krásu" rychleho textoveho browseni po Inetu. Zajimalo by
 : me, jestli je mozne vyuzivat pro lynx take externi cache (pouzivam
 : smartcache - pracujici pod javou: chova se jako proxy server, kde se
 : ukladaji navstivene stranky). V Netscapu to funguje k me spokojenosti
 : (mam tam v nastaveni proxy HTTP proxy 127.0.0.1 na portu 8080)
 : Pokousel jsem se to same nastavit v lynxu - v /etc/lynx.cfg bylo neco
 : o proxy zminovano a tak jsem tam napsal
 : http_proxy:127.0.0.1:8080

ma to byt:
http_proxy:http://127.0.0.1:8080/

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |