KRASH a RedHat

Leoš Literák literakl na seznam.cz
Středa Únor 2 08:02:30 CET 2000

tief na hit.sk wrote:

> Skus odinstalovat kde 1.1.2.
> Mne to bez toho neslo.
> inac verzia s 1. februara uz je celkom slusna :-)

A je uz tak slusna, abych to mohl pouzivat na kazdodenni praci?

K druhe odpovedi, KDEDIR jsem mel nastavenu spravne
RH ale spousti kde prikazem /usr/bin/startkde, i kdyz jsem vsude
tuto cestu zmenil na /opt/kde2/bin/startkde.

Pokud nejste zacatecnik, tak je RH strasne obtizny. Vylozene kaslou na
nejake standardy a v kazde verzi vsechny cesty a umisteni konf souboru
meni. Vyzna se vubec nekdo ve strukture RH? Pokud ano, tak at mi
vysvetli, co vsechno se spousti a prohlizi pri startu X.

-- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na penguin.cz, literakl na seznam.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/