danovy unik

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Úterý Únor 1 20:22:54 CET 2000

 JP> Ale samozrejme, ze se jedna o danovy unik. Kdyz ten software
 JP> ukradnete, nazaplati autor programu dan z prodeje. Pokud si ho
 JP> legalne
 JP> koupite, musi autor nebo prodejce zaplatit dan z prodaneho
 JP> programu. Co je na tom nejasneho?

Pak tedy denne pacham danovy unik, protoze nevydelavam 30000, ale
dvanact a
kdybych vydelaval tech tricet, tak bych z nich na konci roku zaplatil
dan z
prijmu, ale ja je nevydelam a dan nezaplatim. Meli by me zavrit. Nebo
jeste
lepe meho zamestnavatele, protoze to on mi nezaplatil.

Chapete na co narazim? Danovy unik je kdyz ja si ten program koupim a
autor z
tech penez ode me nezaplati dan. Pokud si ale program nekoupim...

                              *Pizi*  (27 let)

... Slon je mys vytvorena na zakazku vlady.