ttmkfdir a iso-8859-2

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Středa Únor 2 08:59:10 CET 2000

Dňa St, 02 feb 2000 ste napísali:
> Zdravim,
>
> Co udelat aby se daly pouzit ttf fonty v linuxu (iso-8859-2). Pretahl jsem
> fonty z windows do adresare /usr/share/fonts/ttf a tam ttmkfdir -o
> fonts.dir. Pridal jsem cestu k fontum do conf. souboru xfs. To vse slo
> hladce, ale kdyz si fonty prohlizim v K Font Manageru je tam u vetsiny
> spatne kodovani. Je nutne je nejak prekodovat, nebo pridat parametr pro
> ttmkfdir? Zadny kloudny jsem tam nenasel.

Ja som to robil tak isto, ibaze som si spustil druhy xfs iba pre truetype fonty
na inom porte a vytvoril som mu vlastny conf. subor.  Nastavil som cestu k
fontom a ide to krasne aj s kodovanim. Hlavne je to super v nexscape kde
niekedy boli pismenka tak male ze sa nedali citat :-)

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk
    ICQ uin: 57564590