callback na vic tty

Milan Plsek linux na brno.cz
Středa Únor 2 09:40:53 CET 2000

Ahoj,
nemate nekdo se $SUBJ zkusenosti - nejak se mi to nedari rozchodit.
Mam linuxovy dial-up server na kterem je 5 modemu na dial-upy a 1 na
pevnou linku. Potreboval bych na vsech tech dial-upech rozchodit callbacky
( jestli to vubec jde )
callback.config vypada takto:

dialout-devices ttyS0
speed 38400
retry-time 10
max-time 60
dial-prefix ATDT

man k callbacu tvrdi, ze muzu zadat i vic linek, ktere se oddeluji
dvojteckou (coz ale plati primo v prikazovem radku, nevim jestli to tak
mohu udelat i v konfiguraku) Zkusil jsem tedy toto

dialout-devices ttyS0:ttyM0...
vysledkem toho bylo, ze z kdyz jsem volal na modem, ktery je na ttyM0 tak
callback mi stejne odpovedel z ttyS0.

1) Jak mam zajistit, aby mi callback odpovedel na rozhrani, ze ktereho
   prijal telefonat ?
2) je nekde slusny popis konfigurace callback.config ?

Dik