callback na vic tty

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Únor 2 10:30:54 CET 2000

Milan Plsek wrote:

> man k callbacu tvrdi, ze muzu zadat i vic linek, ktere se oddeluji
> dvojteckou (coz ale plati primo v prikazovem radku, nevim jestli to tak
> mohu udelat i v konfiguraku) Zkusil jsem tedy toto
>
> dialout-devices ttyS0:ttyM0...
> vysledkem toho bylo, ze z kdyz jsem volal na modem, ktery je na ttyM0 tak
> callback mi stejne odpovedel z ttyS0.

V dokumentaci je napsany, ze tim urcujete seznam callbackovych zarizeny
(rank).
Pri volani zpatky se pouzije vzdy prvni volne zarizeni, coz je v pripade
volnych linek
ttyS0. Kdyby bylo obsazeno, tak se vezme nasledujici, tedy ttyM0.

> 1) Jak mam zajistit, aby mi callback odpovedel na rozhrani, ze ktereho
>    prijal telefonat ?

To u mgetty, IMHO, jednoduchym zpusobem zaridit nejde.

> 2) je nekde slusny popis konfigurace callback.config ?

Callback pres mgetty je na nic. Stejne byste potreboval patch,
aby to korektne jelo i s MS Win klienty.

V archivu konference je nekolik odkazu na ruzne implementace
CBCP pro PPP. Vsechny jsou neoficialni.

Mozna v dalsich verzich bude podpora od madarskych programatoru.

Pouzivam balik

ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/cbcp/

P.