Modemy Well FM-56 PCI Int.

Středa Únor 2 11:22:25 CET 2000

Zmineny modem ma homologaci a prodava se na Slovensku.

Myslim, ze firma Joyce je v tomto ohledu znacne nechapajici. Sam jsem se
na ne obracel jiz nekdy na podzim minuleho roku. Od te doby jsem sam
osobne zaregistroval nejmene 10 dotazu na dostupnost tohoto modemu
(primo na mou osobu). Zrejme je jednodussi nakoupit u konkurence. Jen je
skoda, ze puvodni vyrobce neni tak natvrdly a informace o kompatibilite
s Linuxem inzeruje (z cehoz firma Joyce zrejme nehodla tezit, jinak by
jiz pul roku mohla byt jedinym a nejlepsim dodavatelem PCI modemu, ktery
neni Winmodem).

Nebo je to jinak, vazeny vyhradni dovozce (Cc:)? Ze byste nechteli
vydelat ani korunu? Asi si myslite, ze kdyz kupuju novy modem, budu
kupovat ISA nebo externi, ktere jsou velmi NEvyhodne co se tyka
budoucnosti, rychlosti a kompatibility se seriovymi porty.

--
                        Milan Kerslager